MMM Interactieve Communicatie

MMM staat bekend om de wijze van interactie en samenwerking met de opdrachtgever om zo een maximaal gedragen resultaat te bereiken. MMM is ervan overtuigd dat zij opdrachten binnen een kort tijdsbestek tegen een scherpe prijs tot een zeer goed product kunnen brengen.

Home > Over MMM > Zoekmachine optimalisatie / Google adWords

Zoekmachine optimalisatie / Google adWords

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Met zoekoptimalisatie (seo) verbetert u de techniek en opbouw van uw website zodat deze voor zoekmachines relevanter wordt voor de zoektermen die voor u belangrijk zijn. Hiermee kan een hoger scoren in de zoekresultaten van zoekmachines als Google en Bing worden gerealiseerd.
Dit kan door het verbeteren in de (menu)structuur en aanwezigheid van goede zoektermen binnen de informatie van de site. Daarnaast kunnen verwijzingen naar de website en vermeldingen binnen social media (Facebook, Twitter, Linkin) ook bijdragen aan een hogere positie binnen de zoekresultaten.

Optimalisatie kan u het volgende bieden:

  • Een prominente positie tussen de zoekresultaten van bijvoorbeeld Google en Bing;
  • Meer kwalitatieve bezoekers;
  • Hogere conversie naar aankoop, boeking of informatieaanvraag.

Wij kunnen voor u een Quickscan doen van uw site en aan de hand hiervan bepalen welke aanpassingen en acties nodig zijn om uw site te optimaliseren voor zoekmachines.

Google adWords

Google heeft een advertentieprogramma in de zoekresultaten onder de naam Goole adWords. Hierbij kan zelf worden bepaald bij welke zoekopdrachten (woorden) een advertientie moet worden gepresenteerd boven de standaard zoekresultaten. De adverteerder gaat pas betalen als er daadwerkelijk op de (advertentie)link wordt geklikt.
Samen met MMM wordt bepaald welke acties nodig zijn om goede een Google adWords campagne op te zetten. Allereerst wordt vastgesteld welke zoektermen relevant zijn voor het tonen van een advertentie. De inhoud van deze advertentie kan zelf worden opgemaakt. Verder wordt de duur en een budget vastgesteld voor de campagne.
Door de effecten van de campagne te blijven monitoren kunnen indien nodig zoektermen en clickbudgetten worden aangepast.
MMM kan in overleg met de klant een volledig Google adWords campagne opzetten.